לייעוץ חייגו עכשיו

עדי תפוחי רידלמן - משרד עורכי דין תעבורה

משרדנו מהמשרדים המובילים בישראל העוסק בתחום התעבורה. משרדנו שואף ופועל למקצועיות, מסירות ומחויבות ללקוח, תוך ייצוג מהשורה הראשונה להשגת המטרה ללא פשרות.

עורך דין תעבורה עדי רידלמן בעלת ניסיון של למעלה מעשור כתובעת ממונה בתביעות תעבורה, בוחנת מוסמכת לתאונות דרכים וראש מחלק תאונות דרכים בדימוס במשטרת ישראל. בנוסף, ניסיון רב בניהול הליכים משפטיים בתחום דיני התעבורה.

עו"ד תעבורה עדי רידלמן סיימה בהצטיינות את לימודי המשפטים והתקבלה להתמחות בפרקליטות ירושלים. לאחר מכן הוכשרה כתובעת תעבורה וטיפלה במשך עשור באלפי תיקי תעבורה. משם התקדמה לפיקוד על מחלק תאונות דרכים במשטרת ישראל. עו"ד רידלמן היא גם בוחנת תנועה מוסמכת שהוכשרה במשטרת ישראל. כיום עו"ד תעבורה רידלמן מרצה בלשכת עורכי הדין ובמשטרת ישראל בתחום התעבורה וחקר תאונות הדרכים ומייצגת משפטית חשודים ונאשמים בעבירות תעבורה ותאונות דרכים.

הניסיון הרב והעשיר של עו"ד עדי רידלמן בדיני תעבורה הוא ייחודי ולמעשה מאפשר להשיג את התוצאות הטובות ביותר שניתן בהתאם לנסיבות המקרה.

עורכת דין עדי רידלמן

במידה ואתם חשודים או הואשמתם או לפני חקירה באזהרה או שאתם עצורים בגין עבירת תעבורה או בגין גרימת תאונת דרכים צרו קשר עם עורך דין תעבורה עדי תפוחי רידלמן על מנת שנוכל להשיג את התוצאה הטובה ביותר עבורכם בהתאם לנסיבות.

בין תחומי העיסוק בו מתמחה משרדנו:

עו"ד עדי רידלמן בוחנת תאונה קטלנית
עו"ד עדי רידלמן בוחנת תאונה קטלנית
השתלמות תעבורה לשכת עורכי הדין 2023
השתלמות תעבורה לשכת עורכי הדין- אכיפת עבירות מהירות 2023
הרצאה על חקר תאונות דרכים 2022
השתלמות תעבורה לשכת עורכי הדין- הרצאה על חקר תאונות דרכים 2022

אתכם ולמענכם - שירות מעולה מובטח

משרד עורכי דין תעבורה עדי רידלמן