לייעוץ חייגו עכשיו

כמה עולה עורך דין תעבורה?

בניגוד לשירותים גנריים שאנו נוטים לרכוש כמו התקנת ממיר או פריצת מנעול, שכר הטרחה של עורך דין תעבורה הוא נתון משתנה עליו משפיעים מספר גורמים ביניהם חומרת המקרה, משך הטיפול בו וכדומה. רבים מתייחסים לשכר הטרחה שלו עורך דין תעבורה כהוצאה כלכלית שאינה משתלמת, אך מוטב לזכור שהוצאה זו חוסכת הוצאות חמורות הרבה יותר ותפקידה לשמור על החיים שלכם תקינים וראויים.

עלות עורך דין תעבורה

למרות שאין מדובר על ליווי צמוד בהליכים ממושכים כמו עורך דין גירושין או עורך דין מסחרי, עורך דין תעבורה הוא הגורם המקצועי שיעמוד לצידכם וישרת את האינטרסים שלכם, בנקודות הקיצון המורכבות אותן אתם עלולים לפגוש במהלך החיים.

העמידו את סכום הכסף שתצטרכו לשלם לעורך הדין, אל מול התוצאות האפשריות של ההליך המשפטי, והבינו האם אתם נדרשים לסכום ריאלי או מוגזם. לדוגמה, תשאלו את עצמכם האם הסכום הנדרש שווה את התמורה – ביטול פסילת הרישיון והניידות שלכם לתקופה ארוכה, ביטול אחריות לגרימת תאונה עם נפגעים או אפילו חילוץ ממאסר.

נתון המשפיע על עלות עורך דין תעבורה הוא סוג השירות הניתן. יש להבחין בין ייעוץ שניתן לקבל מעורך הדין לבין ייצוג משפטי הכולל את ניהול כלל התהליך. גורם נוסף המשפיע על מחיר עורך דין תעבורה הוא המומחיות של עורך הדין. מומחיותו מחושבת כקריטריון המשפיע על השכר שלו, אך במקרים אלו חשוב שתזכרו כי עורך דין מנוסה ומקצועי בתחום עדיף בכמה וכמה רמות על עורך דין חסר ניסיון וזול או עורך דין שתחום דיני תעבורה אינו התחום העיקרי בו עוסק משרדו.

כדי לקבל מידע נוסף על נושאים כמו תעריפים לביצוע פעולות שונות, הנחות בשכר טרחה, שיטות ומועד התשלום לעורך הדין וכיוצא באלו, מומלץ לשוחח עם עורך הדין שלכם בטרם תחילת העבודה על המקרה. חשוב שכבר בפגישתכם הראשונה עם עורך הדין שלכם, תקבעו מולו מהי תצורת התשלום המועדפת עליכם. הבהירות של התחום הזה החל מהרגע הראשון לליווי יאפשרו לכם להתנהל בראש שקט כשאתם יודעים שעורך הדין פועל בהתאם להסכם ביניכם ומעניק את התמורה המלאה לסכום ששילמתם.