לייעוץ חייגו עכשיו

למה כדאי להתייעץ עם עו"ד תעבורה?

האם תדעו לבדוק שהשוטר המתין מספיק זמן בין בדיקת הינשוף הקודמת שערך לבדיקה שלכם? האם תדעו לקבוע כי המצלמה שסיפקה את החומר לתביעה שלכם פעלה בהתאם לחוק? האם תדעו לזמן את העדים הנכונים ולשאול את השאלות הנכונות? האם אתם מכירים את כל הזכויות המגיעות לכם במסגרת הליך משפטי? ככל הנראה, לא תהיה בידכם האפשרות להוכיח את כל אלו ללא היוועצות עם עו"ד תעבורה.

ייעוץ משפטי מעו"ד תעבורה

זכותכם להתייעץ עם עו"ד תעבורה. סעיף 34 לחוק סדר הדין הפלילי, מקנה לנאשם את זכות ההיוועצות עם עורך הדין לצורך ייעוץ במקרים שונים. כגון, מעצר, מקרה שאינו סובל דיחוי, ובתנאי שאינו משבש את החקירה או מסכן חיי אדם.

חשוב שתכירו את זכותכם להיוועצות עם עו"ד תעבורה ואת המשמעות של מעורבות גורם מקצוע בכל הליך משפטי:

  • עורך דין תעבורה יוכל לזהות היכן מתנהל נגדכם הליך שפוגע בזכויות שלכם. גילוי כשלים כאלו עשוי להקל באופן משמעותי על הענישה שניתנה לכם. גם בדוחות מסוג הזמנה לדין הניתנים במקרים של עבירות תעבורה חמורות, וגם דוחות מסוג ברירת משפט, הניתנים במקרי של עבירות קלות, יש לייעוץ משפטי מתאים את היכולת להנחות אתכם לפעולה חוקית ונכונה במטרה להפחית את העונש או לבטל לחלוטין את הדו"ח.
  • התמודדות עצמאית עם אירועי תעבורה כמו משפט תעבורה ללא עורך דין היא התנהלות לא מחושבת המסכנת את העתיד שלכם. עו"ד תעבורה ידע להכווין אתכם דרך כל השלבים ולצמצם ככל הניתן את הנזק המשני של התנהלות משפטית לקויה הנובעת מחוסר ידע בתחום.
  • עו"ד תעבורה בקיא בכל הדרישות המשפטיות לביצוע בדיקות וחקירות בתחום התעבורה. הוא יכול לדרוש את כל חומרי החקירה מצד התביעה ולבדוק אם הם הולמים את הנדרש בחוק. במידה שאינם הולמים, הוא יוכל להיעזר בכך על מנת לבטל או להפחית את העונש שלכם.
  • עורך דין תעבורה מכיר תקדימים שונים בתחום היכולים לסייע לכוון את הפסיקה בעניינכם לכזאת שתהיה מקלה ומידתית יותר. את התקדימים השונים קשה להכיר ללא פעילות שוטפת בתחום התעבורה ולכן חשוב להיעזר בעורך דין תעבורה מומחה.

מה חשוב לזכור בנושא ייעוץ עורך דין תעבורה?

  • ייעוץ עם עורך דין תעבורה מומלץ במקרים של עבירות חמורות כמו נהיגה בשכרות, נהיגה בפסילה או ללא רישיון ותאונות דרכים עם נפגעים.
  • ייעוץ של עורך דין תעבורה אינו כולל ייצוג משפטי.
  • ישנם מקרים בהם לא יהיה כדאי להגיש בקשה להישפט ועדיף יהיה לשלם את הקנס. ייעוץ של עורך דין תעבורה יוכל לסייע לכם להבחין בין המקרים.
  • מנגד, חשוב לא למהר לשלם את הקנסות מיד עם קבלתם כיוון שיש לכך השלכות מרחיקות לכת כמו צבירת נקודות ורקורד פלילי. גם כאן, ייעוץ של עורך דין יוכל ליצור לכם סדר פעולות נכון ולעזור לכם להתמודד עם המוטל עליכם.