לייעוץ חייגו עכשיו

עורך דין תעבורה בחולון ובת ים

מחפש עורך דין תעבורה בחולון או בבת ים? עורכת דין עדי רידלמן תובעת תעבורה וראש מחלק תאונות דרכים בדימוס במשטרת ישראל בעלת ניסיון בטיפול אלפי תיקי תעבורה וייצוג בבתי משפט לתעבורה ובעלים של משרד עורכי דין לתעבורה. שירותי המשרד ניתנים בכל הארץ. לקביעת פגישת ייעוץ צרו עמנו קשר.

נקלעתם לתאונת דרכים עם נפגעים בחולון? ביצעתם עבירת תנועה ואתם עומדים בפני פסילת רישיון? רישיונכם נפסל? פנו עכשיו לעורך דין תעבורה!

אלו הסיבות לפנות מהר ככל הניתן לסיוע של עורך דין תעבורה בחולון:

  1. תאונות דרכים יכולות להיות חוויה טראומטית ומורכבת, במיוחד כשהן גורמות לפציעות או לנזק לרכוש. אם אתם מוצאים עצמכם בסיטואציה כזו, ודאי תרגישו במהרה מבולבלים, לחוצים וחסרי אונים. פנייה מהירה לעורך דין תעבורה תוכל בראש ובראשונה להוריד את מפלס החרדה בו בוודאי תימצאו, מה שיסייע לכם לקבל החלטות שקולות יותר להמשך. עורך דין תעבורה חולון יהיה בעדיפות ראשונה כיוון שהוא קרוב יותר למקום האירוע או מקום מגוריכם.
  2. עורך דין לענייני תעבורה בחולון יכיר את השטח וילווה אתכם מהצעד הראשון עם אסטרטגיה המותאמת למקרה שלכם ולסביבה. פנייה זריזה לעורך דין כזה תמנע מכם לבצע שגיאות על רקע של חוסר הבנה במערכת, חששות מפני גורמי סמכות וכדומה.
  3. פנייה לעורך דין, משמעותה קבלת סיוע והגנה. ככל שתקדימו לבצע את ההתקשרות עם עורך דין תעבורה בת ים, כך ייתכן שחומרת המקרה לא תדרדר.

 

במה עוד עורך דין תעבורה חולון או עורך דין תעבורה בת ים יכול לסייע?

מלבד ייצוג וסיוע משפטי בכל הקשור לתאונות דרכים, ישנם עניינים נוספים בהם עורך דין לדיני תעבורה יוכל לסייע לכם. למשל, אם נתפסתם על נהיגה בשכרות או נהיגה בפסילה, אין ספק שעליכם להצטייד בהגנה משפטית ראויה. הנה דוגמאות נוספות:

  • נהיגה במהירות מופרזת – עבירה חמורה שנמדדת בעזרת אמצעים טכנולוגיים כמו מצלמות וחיישנים. עורך דין תעבורה יוכל לבדוק את מהימנות האמצעים או הגורמים שמעידים על קיום העבירה. אם מהימנותם נתונה בספק, ייתכן שתוכלו להקל על גזר הדין או לבטלו לחלוטין.
  • טיפול בדוחות משטרה ומחיקת נקודות – בניגוד למה שמקובל לחשוב, לא תמיד כדאי לשלם קנסות או דוחות ולספוג את הנזק. הסיבה לכך היא שמדובר על הרבה יותר מנזק כלכלי, אלא גם נקודות תעבורה. התייעצות עם עורך דין תעבורה יכול למנוע מצבים בהם הרישיון נשלל מכם עקב איסוף בלתי מבוקר של נקודות.
  • משרד הרישוי – עשוי לזמן אתכם לבדיקות, בירורים וכיוצא באלו. חשוב שתגיעו אל מפגשים כאלו מוכנים כדי לא להסתכן.

 

עורך דין תעבורה בבת ים יכול לסייע לכם במקרים כאלו, אך חשוב שתבחרו אחד מקצועי ומנוסה. איך תדעו שעורך הדין שבחרתם עונה על הדרישות? בדקו את הדברים הבאים:

  • המלצות – ביקורות של לקוחות קודמים או המלצות של חברים ומשפחה, יכולות לסייע לאר איש מקצוע הגון.
  • ותק – בדקו מה מספר שנות הניסיון של עורך הדין בתחום התעבורה ובייצוג בבתי משפט בפרט.
  • זמינות ונגישות – ודאו שמשרדו של עורך הדין ממוקם קוב אל מקום מגוריכם.

 

צוות המשרד שלנו זמין להיפגש אתכם במיקום שיהיה קרוב לביתכם בסביבת חולון ובת ים. אנו רואים חשיבות עליונה בפנייה מהירה לעורך דין תעבורה, ייעוץ מתאים יכול למזער נזקים אפשריים באופן שמשמעותי לכם ולניידות שלכם ומפצירים בכם ליצור קשר עמנו במידת הצורך.